ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ (ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ): Είμαστε το Τουριστικό Γραφείο με την Επωνυμία «ΜΑΥΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ» και διακριτικό τίτλο «TRAVELLERS CLUB», έδρα την πόλη της Καβάλας (οδός Αμύντα αριθμός 12, Τ.Κ. 65302) και ΜΗ.Τ.Ε 0103Ε60000031901. Διοργανώνουμε οργανωμένες εκδρομές και διαθέτουμε υπηρεσίες κράτησης τουριστικών υπηρεσιών τρίτων (πακέτα, κρουαζιέρες).
ΠΕΛΑΤΗΣ (ΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ): Είσαστε ο ταξιδιώτης που συμμετέχει σ’ ένα από τα ταξιδιωτικά μας προγράμματα. Η συμμετοχή σας σε ταξιδιωτικό μας πρόγραμμα συνεπάγεται την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων όρων συμμετοχής.
ΓΕΝΙΚΑ: Τα διαφημιστικά έντυπα που εκδίδει το γραφείο μας έχουν μόνο πληροφοριακό χαρακτήρα. Η τελική διαμόρφωση του ταξιδιού, των υπηρεσιών και της τιμής του περιέχεται στη σύμβαση του οργανωμένου ταξιδιού. Οι πληροφορίες και τα στοιχεία των προγραμμάτων των ταξιδιών μπορεί να αλλάξουν, λόγω των συχνών και έκτακτων αλλαγών των συνθηκών παγκοσμίως, και ιδιαίτερα στις μεταφορές και τις διεθνείς σχέσεις. Τα δρομολόγια μπορεί επίσης να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις τοπικές συνθήκες και τα όποια απρόβλεπτα προβλήματα σε σχέση με την επιλογή χρόνου κατά την ημέρα πραγματοποίησης της εκδρομής. Η διάρκεια κάθε εκδρομής δηλώνεται κατά προσέγγιση.
ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙΑ: Τα οργανωμένα ταξίδια που παρέχονται από το γραφείο μας συμμορφώνονται με την Οδηγία (ΕΕ) 2015/2302, όπως αυτή ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο βάσει του Π.Δ. 7/2018.
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ- ΦΟΡΜΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ: Η συμμετοχή σας σε οργανωμένο ταξίδι προϋποθέτει την συμπλήρωση και υπογραφή της σχετικής φόρμας κράτησης καθώς και την καταβολή της προβλεπόμενης κάθε φορά προκαταβολής. Η συμμετοχή σε οποιοδήποτε πρόγραμμα σημαίνει επίσης την ανεπιφύλακτη αποδοχή από τον πελάτη των Γενικών Όρων Συμμετοχής. Με την κατάθεση της ως άνω φόρμας κράτησης αναγνωρίζετε και αποδέχεστε τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις.
Για να εγγραφεί κάποιος σε κάποιο από τα ταξίδια μας θα πρέπει να έχει συμπληρώσει το 18ο έτος ηλικίας. Σε διαφορετική περίπτωση απαιτείται o ανήλικος να συνοδεύεται πάντα από ένα γονέα ή νόμιμο κηδεμόνα.
Είναι σημαντικό όμως να σημειωθεί πως η συμμετοχή σε μερικές από τις Εκδρομές για άτομα με ειδικές ανάγκες μπορεί να είναι περιορισμένη λόγω ανεπαρκών/ακατάλληλων υπηρεσιών (πχ έλλειψη ράμπας και άλλων καταλλήλων υπηρεσιών για άτομα με μειωμένη κινητικότητα). Κατά το χρόνο της κράτησης οφείλετε να γνωστοποιήσετε κάθε πρόβλημα υγείας ή ειδικής ανάγκης που είναι δυνατό να επηρεάσουν την ικανότητα σας να συμμετάσχετε σε κάποια από τις εκδρομές μας ή σε κάποια από τις επιμέρους δραστηριότητες των εκδρομών μας λόγω ανεπαρκών/ ακατάλληλων υπηρεσιών. Σε περίπτωση που δεν μας έχει δηλωθεί, κατά τον χρόνο της κράτησης, οποιαδήποτε ιδιαιτερότητας σας, το γραφείο δεν αναλαμβάνει οποιαδήποτε ευθύνη. Επίσης το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει το ταξίδι σας χωρίς αποζημίωση.
Κρατήσεις/ δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές μέχρι 7 ημέρες πριν από την αναχώρηση κάθε ταξιδιού. Εντός των τελευταίων 7 ημερών, κρατήσεις γίνονται δεκτές αναλόγως διαθεσιμότητας, οπότε και απαιτείται η καταβολή ολόκληρου του αντιτίμου.
ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: Οι τιμές των εκδρομών είναι σε Ευρώ και καθορίζονται με βάση το κοστολόγιο των υπηρεσιών. Το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής των τιμών σε περίπτωση απρόβλεπτων αυξήσεων ναύλων, συναλλάγματος, καυσίμων ή οποιασδήποτε ανατροπής των αρχικών κοστολογικών δεδομένων.
ΒΡΕΦΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ: Τα βρέφη (0-2) ταξιδεύουν δωρεάν ενώ για τα παιδιά ηλικίας από 2 έως 12 ετών ενδέχεται να εφαρμόζονται ειδικές μειωμένες χρεώσεις. Για βρέφη (0-2) και παιδιά (2-12) απαιτείται έγγραφο από το οποίο να προκύπτει η ημερομηνία γέννησης τους.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ: Το γραφείο μας έχει το δικαίωμα να ακυρώσει οποιοδήποτε ταξίδι λόγω μειωμένης συμμετοχής καθώς και για ανωτέρας βίας ανά πάσα στιγμή. Στην περίπτωση αυτή γίνεται επιστροφή του χρηματικού ποσού που καταβλήθηκε.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ:
• Ακύρωση συμμετοχής του πελάτη 30 ημέρες πριν από την αναχώρηση: επιστροφή όλου του ποσού πλην τυχόν επιβαρύνσεων τρίτων.
• Ακύρωση 29-8 ημέρες πριν την αναχώρηση: επιστροφή του 35% της αξίας της εκδρομής πλην τυχόν επιβαρύνσεων τρίτων.
• Ακύρωση 7 ημέρες πριν την αναχώρηση: δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση μη χρήσης του παρεχόμενου ταξιδιού από τον πελάτη, το αντίτιμο ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ. Ακυρώσεις δεν γίνονται δεκτές μετά την εκπνοή της προθεσμίας κράτησης για κάθε εκδρομή. Επίσης, εκδρομέας που διακόπτει το ταξίδι του πριν το τέλος του προγράμματος, δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων.
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗ: Το Γραφείο μας, «TRAVELLERS CLUB», ενεργεί ως μεσολαβητής μεταξύ των πελατών / ταξιδιωτών και των διαφόρων φορέων παροχής υπηρεσιών που χρησιμοποιεί για τη διοργάνωση των ταξιδιών (μεταφορικές εταιρίες, αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, τοπικά ταξιδιωτικά γραφεία κ.α.) τους οποίους δεν ελέγχει άμεσα. Έχοντας εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης και φροντίδας, δεν ευθύνεται για λανθασμένες ενέργειες και παραλείψεις τρίτων προσώπων, ξένων προς την παροχή υπηρεσιών και των συνεργατών τους και για έκτακτες καταστάσεις, όπως ακυρώσεις, καθυστερήσεις ή αλλαγές δρομολογίων των διαφόρων μεταφορικών μέσων λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως, ενδεικτικώς, καιρικές συνθήκες, επιδημίες, πυρκαγιές, πλημμύρες, σεισμοί, καταστροφές, απεργίες, πολιτικά γεγονότα, πόλεμος ή απειλή πολέμου, αεροπειρατείες, τρομοκρατικές ενέργειες, αναταραχές κ.α.
Τονίζεται ότι το Γραφείο, «TRAVELLERS CLUB», δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει περιστάσεις που είναι ξένες προς τη σφαίρα επιρροής του και μπορεί να οδηγήσουν στην ματαίωση του ταξιδιού ή σε μη εκτέλεση ή σε πλημμελή εκτέλεση των συμφωνημένων υπηρεσιών του ταξιδιού. (Παραδείγματα: ατυχήματα, ασθένειες, επιδημίες, τραυματισμοί ή κακουχίες λόγω πολέμου, πραξικοπημάτων, τρομοκρατικών ενεργειών, αεροπειρατειών, σεισμών, καιρικών συνθηκών, πυρκαγιών.) Στις ανωτέρω περιπτώσεις θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να συμπαρασταθούμε και να φροντίσουμε τους πελάτες με κάθε τρόπο, χωρίς αυτό να στοιχειοθετεί ευθύνη ή υποχρέωση κάλυψης των σχετικών εκτάκτων δαπανών, οι οποίες θα πρέπει να καταβληθούν από τους ίδιους τους πελάτες.
Εύλογα παράπονα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πρέπει να αναφέρονται αμέσως και επί τόπου στον συνοδό (ή, ελλείψει αυτού, στο γραφείο μας), και στον παρέχοντα τη συγκεκριμένη υπηρεσία, εγγράφως και το αργότερο μέσα σε προθεσμία 7 ημερών. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν λαμβάνεται υπ’ όψιν.
ΕΥΘΥΝΗ ΔΙΟΡΓΑΤΗ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΡΙΤΩΝ: Δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη ή υποχρέωση για οποιαδήποτε υπηρεσία που δεν έχει πουληθεί από μας. Ωστόσο φροντίζουμε όπως κάθε εκδρομή/ταξίδι που πωλείται από μας να πραγματοποιείται από ειδικευμένους παροχείς εκδρομών/ταξιδιών. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τις πράξεις ή παραλείψεις τρίτων.
Παρακαλείσθε να σημειώσετε ότι σε σχέση με όλες τις εκδρομές δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη ή υποχρέωση για οποιανδήποτε απώλεια, βλάβη ή τραυματισμό που θα υποστείτε. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν αντικανονική εκτέλεση ή τραυματισμό που οφείλεται πλήρως σε σφάλμα του επιβάτη ή οποιουδήποτε στην παρέα του και/ή την απρόβλεπτη ή αναπόφευκτη πράξη ή παράλειψη τρίτου άσχετου προς την παροχή υπηρεσιών στο πλαίσιο της εκδρομής/ταξιδιού και/ή σε ασυνήθιστες και απρόβλεπτες περιστάσεις πέρα από τον έλεγχο μας και/ή τον έλεγχο σχετιζόμενου προμηθευτή, οι συνέπειες των οποίων, ακόμα και με την επίδειξη της δέουσας επιμέλειας, δεν θα μπορούσαν να είχαν προβλεφθεί ή αποτραπεί.
ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΕΛΑΤΩΝ: Συμμετοχή σε οργανωμένο ταξίδι συνεπάγεται ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά και κατανόηση απέναντι στους συνταξιδιώτες και τους οργανωτές (συνοδούς). Γι’ αυτό το λόγο είναι απαραίτητη η απόλυτη συμμόρφωση των πελατών προς το πρόγραμμα του ταξιδιού, τις υποδείξεις των συνοδών και ξεναγών. Η έλλειψη συνέπειας σε συνδυασμό με οποιαδήποτε άλλα προβλήματα που δημιουργεί ο πελάτης, ο διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την συμμετοχή του ακόμα και κατά την διάρκεια της εκδρομής, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο, χωρίς αποζημίωση.
Κάθε ταξιδιώτης ευθύνεται για την έγκαιρη προσέλευση του στην αναχώρηση του ταξιδιού. Πελάτες από άλλες περιοχές έχουν την ευθύνη να καταφθάνουν πολύ νωρίτερα στο σημείο αναχώρησης του ταξιδιού. Σε περίπτωση απώλειας του μέσου μεταφοράς, ο ταξιδιώτης ευθύνεται για την επανασύνδεσή του με το group. Εάν δεν γίνει εφικτή η σύνδεση του πελάτη με το group, δεν έχει κανένα δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.
Επίσης κάθε ταξιδιώτης έχει την ευθύνη της έγκαιρης προσέλευσης στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Καθυστέρηση και ασυνέπεια του πελάτη οδηγεί στην απώλεια της συγκεκριμένης παροχής του προγράμματος και ο πελάτης δεν έχει δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για την υπηρεσία που έχασε. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο πελάτης για να επανασυνδεθεί με το group, θα πρέπει να το κάνει με δική του ευθύνη και έξοδα.
Σε οποιοδήποτε ταξίδι στο εσωτερικό ή το εξωτερικό, ευθύνεται να γνωρίζει ποια είναι τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα (ταυτότητα, διαβατήριο, visa, κλπ) της χώρας της οποίας είναι πολίτης και απαιτούνται για την διέλευση συνόρων των χωρών ή έλεγχο αεροδρομίων, κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Επίσης ευθύνεται να τα έχει στην κατοχή του κατά την διάρκεια διέλευσης συνόρων και να τα υποδείξει σε αστυνομικό ή τελωνειακό έλεγχο. Σε περίπτωση που λόγω υπαιτιότητας του πελάτη (έλλειψη ή φθορά ταυτότητας ή διαβατηρίου, μη έκδοση visa) δεν είναι δυνατή η διέλευση του από τα σύνορα ή από έλεγχο αεροδρομίων, παραιτείται του δικαιώματος συνέχισης της εκδρομής. Σε αυτή την περίπτωση το γραφείο μας δεν φέρει καμία ευθύνη, δεν γίνεται καμία επιστροφή χρημάτων και δεν υπάρχει καμία άλλη υποχρέωση αποζημίωσης από το γραφείο μας, μιας και το συμβάν οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη.
ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ: Ο ταξιδιώτης οφείλει να συμμορφώνεται με το δίκαιο, τους νόμους και τα έθιμα της χώρας που επισκέπτεται.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ: Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη στην περίπτωση που το μέσο μεταφοράς δεν περιμένει τον ταξιδιώτη που έχει καθυστερήσει λόγω κράτησης του από τις τοπικές αρχές, ή οποιονδήποτε λόγο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ: Παρακαλείσθε να προσέχετε τα προσωπικά σας αντικείμενα. Κάθε ταξιδιώτης είναι ο αποκλειστικός υπεύθυνος για την φύλαξη και προστασία των προσωπικών αντικειμένων του. Ουδεμία ευθύνη φέρουμε σε περιπτώσεις όπως η κλοπή, η απώλεια, η φθορά αποσκευών και διαφόρων αντικειμένων, η απώλεια χρημάτων και ταξιδιωτικών εγγράφων των ταξιδιωτών κλπ.
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΙΣ – ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ: Κάθε περιήγηση για να πραγματοποιηθεί απαιτεί έναν ελάχιστο αριθμό συμμετεχόντων που καθορίζεται κατά περίπτωση.
Επιπλέον, υπάρχει και η δυνατότητα ιδιωτικής ξενάγησης, κατόπιν έγκαιρης υποβολής σχετικού αιτήματος.
ΨΩΝΙΑ: Στις Εκδρομές, δύναται να παρέχεται χρόνος για προαιρετικά ψώνια, ο οποίος είναι συγκεκριμένος και περιορισμένος. Σε αυτή την περίπτωση, οι πελάτες οφείλουν να επιστρέψουν έγκαιρα στο ραντεβού αναχώρησης για να αποφεύγεται κάθε καθυστέρηση και ταλαιπωρία των υπόλοιπων εκδρομέων.
Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν προβλήματα που είναι πιθανό να προκύψουν σε σχέση με τυχόν αγορασθέντα αγαθά. Απαγορεύεται η αφαίρεση πολιτιστικών αντικειμένων ως σουβενίρ και τιμωρείται από το νόμο της χώρας την οποία επισκέπτονται.
ΣΥΝΙΣΤΩMΕΝΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΝΔΥMΑΣΙΑΣ: Σε χώρους θρησκευτικής λατρείας παρακαλείστε να έχετε τα γόνατα και τους ώμους καλυμμένα. Είναι δυνατό να σας απαγορευθεί η είσοδος αν είστε ακατάλληλα ντυμένοι. Παρακαλείσθε να φοράτε άνετα ρούχα και παπούτσια, κατάλληλα για περπάτημα καθώς μερικοί αρχαιολογικοί χώροι έχουν σκαλοπάτια και ανώμαλο έδαφος. Επίσης, Συνίσταται η χρήση καπέλου και αντηλιακού καθώς και να έχετε μαζί σας νερό.
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ: Τα ξενοδοχεία στα οποία διαμένουν οι ταξιδιώτες έχουν επιλεγεί από το γραφείο μας με τα κριτήρια της ποιότητας, του κόστους και της θέσης. Η κατηγορία των ξενοδοχείων που αναφέρεται είναι σύμφωνη με την κατάταξη του Οργανισμού Τουρισμού. Επειδή όμως δεν υπάρχει ενιαίο κριτήριο, διεθνώς παραδεκτό για την κατάταξη αυτή, είναι λογικό να διαφέρουν μεταξύ τους τα διάφορα ξενοδοχεία ακόμη κι αν ανήκουν στην ίδια κατηγορία.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ: Με την επίσκεψή σας στο γραφείο μας, συλλέγουμε τις προσωπικές σας πληροφορίες που είναι απαραίτητες για την παροχή των υπηρεσιών.
Οι παραπάνω πληροφορίες αποτελούν προσωπικά δεδομένα, σύμφωνα με τον Κανονισμό 2016/679 (άρθρο 4 αριθ. 1), όπου ορίζεται ότι δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα είναι κάθε πληροφορία που αφορά ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο («υποκείμενο των δεδομένων»).
Η συλλογή των εν λόγω πληροφοριών είναι αναγκαία, προκειμένου να εξακριβώσουμε την ταυτότητα του εντολέα μας, για να επικοινωνούμε μαζί σας, να εκδίδουμε τα αντίστοιχα τιμολόγια υπηρεσιών, να έχουμε πλήρη στοιχεία της προσωπικής σας κατάστασης, ώστε να μπορέσουμε να σας παρέχουμε πλήρεις υπηρεσίες, καθώς και, ενδεχομένως, προκειμένου να διεκδικήσουμε την αμοιβή μας.
Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων γίνεται για την εκτέλεση της εντολής, ήτοι την κατάρτιση, οργάνωση και εκτέλεση προγραμμάτων εκδρομών, την μεσολάβηση για έκδοση εισιτηρίων με κάθε μεταφορικό μέσο και άλλου είδους παρεμφερών ενεργειών, καθώς είναι απαραίτητη για την εκπλήρωση της παρεχόμενης υπηρεσίας μας.
Ο χρόνος διατήρησης των προσωπικών σας δεδομένων καθορίζεται από τη στιγμή που θα ολοκληρώσετε τη κράτηση στο Γραφείο μας, μέχρι την ολοκλήρωση του ταξιδιού/εκδρομής σας, αλλά μπορεί να παραταθεί σύμφωνα πάντα και με τη δική σας θέληση ή βούληση. Η επεξεργασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα περιορίζεται στις απολύτως αναγκαίες ενέργειες για τη λειτουργία της σύμβασης για την οργάνωση του ταξιδιού ή της εκδρομή σας.
Όλες οι κατηγορίες δεδομένων υπόκεινται τόσο σε αυτοματοποιημένη, όσο και μη αυτοματοποιημένη επεξεργασία από τα πληροφορικά συστήματα του Γραφείου μας, για την εκπλήρωση του σκοπού της επεξεργασίας. Το Γραφείο λαμβάνει όλα τα κατάλληλα οργανωτικά και τεχνικά μέσα για τη διασφάλιση αυτών των δεδομένων.
Δε διαβιβάζουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους, παρά μόνο εφόσον είναι απαραίτητο για την διεξαγωγή της εντολής σας. Συγκεκριμένα, κοινοποίηση των προσωπικών σας πληροφοριών γίνεται σε συνεργαζόμενα τουριστικά γραφεία που εσείς επιλέγετε. Οι τρίτοι στους οποίους διαβιβάζονται τα προσωπικά σας δεδομένα κατ’ αυτόν τον τρόπο δεν δικαιούνται να κάνουν χρήση για άλλους σκοπούς.
ΕΙΔΙΚΑ ΕΚΤΑΚΤΑ ΜΕΤΡΑ ΛΟΓΩ COVID-19: Σημειώνεται επίσης ότι λόγω της εμφάνισης της πανδημίας COVID-19, οι ταξιδιώτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τις ισχύουσες κάθε φορά οδηγίες και να ακολουθούν τα προτεινόμενα μέτρα του ΕΟΔΥ, των αρμόδιων Υπουργείων και λοιπών υπηρεσιών στην Ελλάδα αλλά και του ΠΟΥ και των αντίστοιχων αρμόδιων φορέων παγκοσμίως (ενδεικτικά συμπλήρωση εντύπου εντοπισμού ταξιδιώτη στα μεταφορικά μέσα που απαιτείται, χρήση μάσκας, παρακολούθηση της υγείας σας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα).
ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ: Το TRAVELLERS CLUB και ο πελάτης δεσμεύονται να επιλύσουν με καλή πίστη κάθε διαφορά που μπορεί να προκύψει κατά την εκτέλεση της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού. Αν η φιλική επίλυση της διαφοράς δεν καταστεί δυνατή, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Καβάλας.
Τέλος υπενθυμίζεται ότι όλες οι εκδρομές/ ταξίδια που διοργανώνει το γραφείο μας υπόκεινται στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις.
Στην περίπτωση που υπάρχουν “ειδικοί όροι”, αυτοί υπερκαλύπτουν τους γενικούς όρους συμμετοχής.